Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tomorrow is today.

Publicerad 2007-06-09 01:08:31 i Allmänt

Det blev en mysig fredag!

Hade lång sovmorgon till 11, sen fixade jag och donade så att lägenheten i stort sett är klar. Nu fattas bara gardiner till vardagsrummet, en skohylla, helkroppsspegel och lite annat småplock, sen är det fulländat. Tjohoo!

Ikväll var Jonathan och jag på Liseberg och tittade på Marit Bergman. Jag har en dum tendens att glömma bort hur bra hon är! Kul att se henne igen, det var ett bra tag sen nu. Perfekt sommarmusik! Kändes skönt att inte sitta hemma och dega en fredagkväll, jag hade inte riktigt "firat in" sommaren ordentligt. Nu känner jag mej nöjd.

Inatt sover Cilla här eftersom hon varit och kollat på Mamma mia med några polare. Imorgon blir det förmodligen en runda i Nordstan (skjuter upp mitt Ikea-besök till på söndag) och på kvällen tänker jag banne mej pussas och kramas med Daniel, även om vi klibbar fast och svettas ihjäl.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-06-09 17:08:33

Jag såg några låtar live med Eskalator igår. Det var bra tryck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela