Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Skiten är över!

Publicerad 2007-06-08 02:04:57 i Allmänt

Jag är så obeskrivligt lättad nu. Socialpolitikkursen (och termin sex!) är över! Minst sagt overkligt... Kan inte få in i skallen att vi bara har en termin kvar innan det är dags att ge sej ut i den stora världen. Läskigt. :/

Tentan kändes okej. Jag tror att det kan ha gått vägen, men jag vågar inte säga för mycket. Är nöjd med min insats iaf. På tal om att vara nöjd var det inte helt fel att sitta och snacka skit och dricka öl i typ fem timmar efteråt.

Nu ska jag boka biljetter till Skåne (åker till storasyster med familj nästa vecka!) och sen ska jag sova skiten ur sängen. Och KNAPPAST vakna tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela