Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nattlista.

Publicerad 2007-06-19 03:43:29 i Allmänt

Tre saker som skrämmer mig:

Våld
Elektricitet
Döden

Tre personer som får mig att skratta:

Daniel
Filip Hammar
Lotta

Tre saker jag älskar:

Gemenskap
Cola light
Musik

Tre saker jag hatar:

Egoism och självupptagenhet
Slentrian
CSI

Tre saker jag inte förstår:

Människors strävan efter prestige och prylar
Kartor
Ohövlighet


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Dosan till internetbanken
Datorskärmen
Ett tomt glas

Tre saker jag gör just nu:

Längtar efter något att äta
Väntar på att det ska bli morgon
Surfar runt på meningslösa sidor

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Bo på landet
Göra en road trip i USA
Stå på en stor scen


Tre saker jag kan göra:

Sjunga
Lyssna
Ta ansvar

Tre saker jag inte kan:

Hjula
Dyka
Vara oberörd

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på

Din magkänsla
Astrid Lindgrens berättarröst
"Havet är djupt"

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Teckenspråk
Händighet
Mer om psykologi

Tre favoriträtter:

Grekisk sallad med tsatsiki och vitlöksbröd
Kålpudding med lingon
Mammas lax med sommarsås

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2007-06-19 03:49:17

härligt :) känns som att jag aldrig skulle komma på vissa av punkterna!
ha en trevlig natt, jag är också nattuggla ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela