Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Äntligen hemma.

Publicerad 2007-06-04 17:50:32 i Allmänt

Nu är jag och allt jag äger äntligen på plats! Och bredbandet kom igång idag också, skönt! Telefonen är fortfarande konstig, men jag ska försöka luska ut felet ikväll.

Jag kan inte nog tacka Tomas, Lotta, mamma och Daniel för all hjälp jag fått i helgen. Jag hade aldrig klarat mej utan er! Är så otroligt tacksam över att ni finns och alltid ställer upp för mej. Lägenheten kunde verkligen inte blivit bättre, och jag går bara omkring och myser. :)

Pratade med vaktmästaren som lovade att jag ska bli "ordentligt kompenserad" för den s.k. flyttstädningen (det var inte bara ugnen, kan jag tala om). Och nästa måndag kommer han och går igenom allt som ska fixas.

Allt kommer bli så himla bra!

Enda orosmolnet är tentan på torsdag, men jag hoppas att jag klarar den.

Nu ska jag packa upp lite fler saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela