Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ännu en bra dag.

Publicerad 2007-06-13 22:42:09 i Allmänt

Spelsessionen hos Jonathan blev mycket lyckad, kul att bara sitta och prova sej fram lite. Det ska bli fler gånger, vore kul att sätta ihop nån liten spelning!

Dagens höjdare var såklart besöket på Liseberg. Det var längesen jag skrattade så mycket som när Lotta och jag åkte Jukebox, det är den bästa attraktionen nånsin! Balder i all ära, men Jukebox tröttnar man inte på. Dessutom är det så fruktansvärt roligt att fjanta. Vi var värre än alla barn. Men det spelar faktiskt roll vilken färg på bilen man har!
Haha. Hoppas det blir fler turer i sommar!

Inräknat i besöket var såklart Di Levas spelning. Det var mysigt, kärleksfullt och helt enkelt riktigt bra. Är glad att jag äntligen sett honom nu. Även om det ibland blir lite väl mycket prat om kosmiskt ljus och den gudomliga evigheten så lyckas han verkligen skapa en alldeles speciell känsla hos sin publik, och för en stund är man övertygad om att det faktiskt kan vara så enkelt som han säger. Lite senare står man där i vardagen igen och väntar på sexans spårvagn, men han lämnar ändå avtryck. Och det är det inte många som gör.

Jag vann förresten en Twist-påse också! :)


62179-87

Själens krigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela