Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Musiktips!

Publicerad 2007-07-04 23:16:22 i Allmänt

The Arks (för vilken gång i ordningen nämner jag dom i bloggen? Obsess much?) vårturné spelade ett förband som heter Laakso. Dom har nu en hit med "Italy vs Helsinki" som har gästsång av Peter Jöback. Det är dock långt ifrån bästa låten! Nyfiken som jag var skaffade jag deras låtar och nu lyssnar jag på dom i stort sett varje dag.
Så jag tycker verkligen att ni ska lyssna på "Drop out", "Norrköping" , "High drama" och "Västerbron".

Skitbra, helt enkelt!

Västerbron, I hate walking on you
it's six in the morning, you make me think of falling
Västerbron, you show me such great heights
I'm out of my mind
You make me think that I can fly if I try

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2007-07-05 12:06:10

Jag såg Laakso för nån månad sen. Det var bra som förväntat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela