Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det mesta regnar bort, ja.

Publicerad 2007-07-05 14:59:08 i Allmänt

Rätt många har frågat hur det känns att jobba hela sommaren. Just nu ljuger jag inte när jag säger att det känns väldigt bra. Vad skulle man annars ta sej till i det här vädret? Tänk dom som har semester nu och ser dag efter dag bara rinna iväg... jag är verkligen inte avundsjuk.

Fick mess av Sofie förut, och hon meddelade att hon utan problem kan ta semester v. 34. Så våra planer blir av! :D Dessutom frågade hon om jag är ledig 21 juli, vilket jag är. Ett visst band (vars namn jag inte tänker nämna en gång till, jag kommer fan bli inlagd snart) spelar i Varberg nämligen! Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela