Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jag hade det på känn.

Publicerad 2007-02-26 17:01:47 i Allmänt

När jag pratade medLotta i fredags frågade hon hur det kom sej att jag inte hade skrivit på min blogg att min dator fungerar igen. Och jag svarade att jag inte hade vågat. Tur var väl det, för nu är det samma visa igen.

Jag är så fruktansvärt trött på skiten.

Visst, jag är ett internetfreak, och jag kan sitta framför datorn i timmar. Men det är inte det att jag inte kan sysselsätta mej utan den. Tvärtom har jag klarat mej över förväntan dom här månaderna.
Men det tär något otroligt att känna en sån här frustration. Man försöker, försöker, försöker och försöker. Och till slut, när man trodde att det inte fanns nåt hopp kvar, fungerar allt igen. I en vecka. Tillbaks på ruta ett igen, som bob hund sjöng.

Nu är HELA burken inlämnad på Kompletts hämtbutik, för jag tänker inte terrorisera min omgivning med tårar och gnäll längre. När man tänker efter så är det ju faktiskt ett jävla i-landsproblem, och jag vägrar låta det sno mer energi av mej nu.

Istället tänker jag se fram emot helgen och umgänge med min underbara familj och världens gosigaste hund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela