Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

God morgon!

Publicerad 2007-12-04 07:48:37 i Allmänt


62179-99


Hann aldrig baka lussekatter i helgen, pyntandet och pepparkaksbaket tog längre tid än jag hade räknat med, men igår blev det av. Lite olika form och storlek är det på dom, men så ska det ju vara. Rätt mumsigt är det iaf!

Igår ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde tänka mej att ta nattpasset, men för en gångs skull sa jag precis som det var. Att jag behöver vila och att det har varit jobbigare än vad jag velat visa. Känns skönt att ha det gjort. Jobbar dock inatt, vilket var bestämt sen innan, och jag hoppas verkligen att det inte blir som i söndags...

Ska sätta igång med dagens skrivomgång nu.

Hoppas att det går fort till fredag!


Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2007-12-04 16:58:07

Mmmm, vad goda de ser ut, spara nån tills på fredag! Massor med kramar.

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-12-05 01:05:30

Fina kissar! Du är så otroligt duktig och huslig. Jag är så dålig på det känns det som. =/ Bra att du säger ifrån. En del har så svårt att vara hemma och vara sjuka eller ta det lugnt, andra är hemma för minsta lilla. Det är nästan som omvänd hypokondri. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela