Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Platinum-premiär.

Publicerad 2007-08-01 09:23:52 i Allmänt

På grund av lite strul jag inte orkar dra här (kan bara konstatera att Posten är det sjukaste företag jag nånsin haft att göra med) så anlände inte min Orbitrek Platinum förrän igår kväll. Började sätta ihop den tidigt, tidigt i morse och det tog verkligen sin lilla tid! Det där om "30-60 min" som det står i manualen kan ju TV-shop stoppa upp nånstans. Nu är det dock gjort och jag har premiärtränat!

Snacka om att jag är nöjd. Gick ut försiktigt med 20 min och blev svettig som en gris, men utan att vara särskilt andfådd eller trött. Yes! Det här ska bli min bästa vän!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-08-02 22:38:28

Tack för kommentaren! Då vet jag kanske om jag ska satsa på den eller den lite billigare från Jula. Undrar om du tog en med monitor eller kör utan? Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-08-02 23:35:43

Monitorn ingick i priset, finemang! Kul att kunna hålla koll på förbränning och distans och sånt. :) Har tränat idag också och har värsta träningsvärken i armarna, men det känns bara gött. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela