Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Rep.

Publicerad 2007-04-19 16:02:49 i Allmänt

Om en halvtimme blir jag upphämtad av Calle och då beger vi oss till Gislaved och repar. Jag skulle ljuga ganska kraftigt om jag sa att jag såg fram emot det. Men det är bara att bita ihop. Och jag ringde mamma och förvarnade om att jag kommer in och ger henne en kram, så den kramen kommer uppväga en hel del.

Har inte packat än, så dåligt! Men det hinner jag göra innan jag går och lägger mej. Imorgon är det 10 % på H&M för klubbmedlemmar, och jag borde verkligen inte... men jag ska gå in där och se om jag hittar nåt piffigt och billigt (inte billigt som i slampigt, alltså) efter skolan. I vanlig ordning har jag ju inga roliga kläder alls. Man måste ju se anständig ut i hufvudstaaaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela