Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lyxdag.

Publicerad 2006-10-17 10:19:28 i Allmänt

Gick på ett nattpass igår igen. Även det här passet blev väldigt lugnt, men det är ju inget man kan styra över själv. Det var hursomhelst riktigt mysigt att slumra i soffan, och jag gillar känslan av att vara på väg hem när dom flesta andra är på väg till jobbet. Att ständigt jobba natt skulle jag inte gilla alls, men rullande schema skulle nog passa mej som handen i handsken.

Man hinner med så mycket också! Har tagit min morgonpromenad, handlat på Willys och duschat. Nu ska jag göra i ordning en riktig lyxfrukost, sätta mej i soffan och dega framför teven. I eftermiddag ska Frida slinga och klippa mej, och sen möter vi upp Carin och tar en öl. Därefter åker jag hem till Daniel, pussar honom och somnar gott.

En perfekt dag, med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela