Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Friday I'm in love.

Publicerad 2006-11-17 06:38:54 i Allmänt

Jag skulle kunna skriva spaltmeter (minst sagt), men jag bör göra mej i ordning och pallra mej iväg till jobbet istället. Det är alltså fredag, men den lättade känslan uteblir, av flera orsaker. En av dom är att jag sagt ja till att jobba imorgon också, så det blir inget party med efterföljande sovmorgon här, inte. Inte för att det brukar bli det i vanliga fall... Nej, jag ska göra som jag brukar och sitta och hålla tummarna för Idol-Markus. För han är ju bäst helt enkelt.

Jag är förresten glad att jag har jobbet/praktiken, och att jag varje dag får klappar på axeln (både bildligt och bokstavligt talat) av personalen där. Dom gillar verkligen mej. Och jag dom.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2006-11-17 20:06:35

Schysst av dig att sälja ölen. Kommer smaka smaskens när de är kalla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela