Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Om igår.

Publicerad 2006-05-07 14:02:58 i Allmänt

Heh, jag misstog mej i min förra anteckning; några bilder kommer inte alls idag. Jag glömde helt enkelt att ta kort, vilket i och för sej inte gör så mycket eftersom anledningen till att jag glömde var att jag hade fullt upp med att ha trevligt. För trevligt var det! Ingen blev för full och ingen blev arg eller ledsen. Dessutom gick ingenting sönder så både Dan och jag har skötsamma kompisar. :)

Allsången igår var en riktig höjdare. Tror att jag ska fråga Jonathans kompis Nina om inte vi ska starta upp en sångduo. Succé på g!

Dom som inte redan hade åkt hem åkte vidare in till stan vid halv ett-tiden, men jag kände inte alls för att lämna lyan så jag satte mej framför datorn, öppnade en öl och svullade en hel popcornpåse. Haha, jag är en sån slusk.

Nu ska jag snart hämta min tvätt och sen sätta mej i solen och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela