Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Raisin' my family.

Publicerad 2006-03-19 21:13:04 i Allmänt

Det är helt underbart att det fortfarande känns lika självklart och lätt att umgås, trots att vi så sällan kan träffas allihopa på samma gång. Helgen som gick var den bästa på evigheter.

62179-13

Jag pussar på min Sara.

62179-14

Fjanteri är ett måste. Lovisa, Carin, Emina, Frida och Sanna tar sitt ansvar.

62179-12

Förfest till Melodifestivalen. (Rätt låt vann!!)

62179-15

11 budordet: Du skall icke spotta i ditt glas.

62179-16

Såna här kort kan man liksom aldrig få för många av.



Guess I'm gonna be okay
I guess I'm gonna be all right
With my family here beside me
My family's here to guide me
Yes, I'm gonna be okay
I guess I'm gonna be all right
With my family here beside me day and night

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2006-03-21 19:56:56

"friends are the family we choose for our selves" det e så rätt, ni är min familj.. älskar dig carro, det var helt underbart att ni var här, jag saknar dig så mycket. allt var precis som det var för två år sen, vårterminen i trean, fan va kul vi har ihop! love you..

Postat av: Lovisa

Publicerad 2006-03-22 00:25:30

Skönt att se det kortet och inse att ingenting förändras.....det är fortfarande det gamla vanliga...och jag hatar fortfarande att va med på kort...av förklarliga skäl=)HAHAHA men vem bryr sig!!! För kul var det i alla fall!!! Hoppas ni hade en toppendag på söndagen också!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela