Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kvällen hos Jessica.

Publicerad 2006-03-16 11:40:27 i Allmänt

Igår var det trevligast och mysigast i hela världen hemma hos Jessica som visade sej vara en alla tiders värdinna. Mycket snack blev det, som planerat, men allt handlade kanske inte om politik... Haha. När jag gick hem mitt i natten genom ett ensamt Göteborg kom jag att tänka på hur mycket jag tycker om min klass. Här kan ni se varför!

                                      62179-8

Värdinnan själv, med Karin S och Malin i bakgrunden

62179-1

Klabbe ser sådär förskrämd ut som bara Klabbar kan.

62179-6

Per-Anders och Karin M var mysiga som vanligt.

62179-7

Elisabeth spanar in bordet med alla lyxiga tilltugg.

62179-5

Skratt blev det mycket av den här kvällen!

62179-10

Elinor funderar.

62179-2

Mitt i en diskussion. Elinor, Hanna, Jessica och Karin M.

62179-3

Fin bild på en fin människa - Astrid!

62179-4

Jonathan och jag, klassens radarpar!

62179-9

Har man inte lyssnat på Boris filosofier har man fan inte levt.

62179-11

Sån här utomordentlig snygghet är förbehållen oss socionomer.





Kommentarer

Postat av: Mrs Solis

Publicerad 2006-03-16 13:01:10

Taberaset i Katthult - ja, det kommer verkligen gå till historien. Synd bara att jag inte tog med mig en doggybag, jag hade behövt lite av allt det där goa för att få alkoholens efterverkningar ur kroppen så här dagen efter...

Kul med bloggen! Denna kommer bli en favvo!

Superficial som man är, undrar man ju så klart när dina skönhetstips kommer komma upp..? ;-)
Du var ju vacker som en dröm igår, så något tips måste du ju ha! Ny foundation...? någon mirakel scrubb...? eller bara kärleken...?

Ses snart!

Postat av: Caroline

Publicerad 2006-03-16 14:30:47

Tack, vad glad jag blir!
Någon annan förklaring än att jag börjat använda fler saker i sminkväskan har jag inte. Men det eminenta sällskapet var det som gjorde susen, tror jag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela