Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

SKIT.

Publicerad 2006-06-15 17:17:26 i Allmänt

Idag är inte alls nån bra dag! Att göra ingenting är inte roligt längre, och alla bangar ju på att träffas på grund av jobb, andra planer eller ekonomi. Just det här med ekonomi är det jag spyr mest på.

VARFÖR ska man behöva vrida och vända på varenda krona bara för att man valt att utbilda sej? Jag väntar mej inte ett liv i lyx, men det skulle ju vara väldigt trevligt att kunna köpa en glass utan att hjärnan automatiskt sätter igång med en huvudräkningsprocess för att ta reda på om man verkligen BORDE.

Dom där semesterpengarna jag skrev om räckte ju inte särskilt långt med tanke på att jag måste betala hyra för sommarmånaderna. (Jag fattar för den delen inte att man kan ha mage att kalla det för studentlägenhet när man tar ut en så makalös hyra, och när man dessutom inte har 10-månadershyra som alla andra normala studentlägeheter.) Att jag jobbar extra hjälper ju knappast heller, eftersom lönen kommer efter sommaren.

Verkar bara bli Dan och jag på fotbollskvällen, det är ju trots allt stora Bangardagen idag.

Skulle bara fattas att Sverige förlorar stort nu också.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2006-06-15 23:29:20

Vilken tur att vi vann, så blev inte dagen helt pissig iaf. P&K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela