Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Seg.

Publicerad 2006-06-28 16:48:17 i Allmänt

Det blev ingen bio igår, istället besökte vi biljardhallen som ligger bara ett stenkast härifrån. Har inte spelat sen högstadiet, men blev glatt överraskad över att jag lyckades sätta ett par bollar. Bion blir nog förresten på fredag istället, då är det tänkt att älsk och jag ska skratta ihjäl oss på Ice age 2.

Turturduvorna är på Liseberg och jag är fruktansvärt seg. Fattar inte vad det är frågan om, somnade nyss framför Beverly Hills, då är det illa.

Tröttheten måste dock försvinna för på lördag blir det utgång med söstra mi. Ska bli skitkul! Frida och Carin hänger också på.

Det här kan nog gå till världshistorien som den tråkigaste bloggen nånsin. Zzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela