Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sucka mitt hjärta men brist dock ej.

Publicerad 2006-12-14 18:48:00 i Allmänt

Jag mår bra och känner mej lite lyckobubblig.

Det var en fin och mysig dag på praktiken. På personalmötet delades det ut julklappar och även jag fick en. :) (Haha, och jag som totalsågade allt vad julklappar heter för ett tag sen... hycklerii, hyckleraa...)

På hemvägen bestämde jag mej för att göra ett stopp i Nordstan. Mark Levengood skulle nämligen vara där och signera sin nya bok. Hade väntat mej en enorm köbildning, men jag hamnade faktiskt först! Fina, fina Mark skrev gulliga saker och ritade ett hjärta i min bok, efter att jag berättat för honom att den skulle bli en julklapp till mej själv . Tänk vad ett sånt litet möte kan göra en glad! Så fort jag får tid ska jag fixa en kopp te, lägga mej ner i soffan och ha en lugn läsestund.

Först ska dock lite andra saker fixas. Det är slutseminarium på måndag och eftersom jag ska till Gislaved och jobba i helgen måste jag göra klart allt imorgon. Så det blir studier för min del hela morgondagen. På kvällen ska det dock bli mästerskap i myspysighet med middag och bio. Daniel och jag har nämligen vår tvåårsdag.

Två år med min kärlek. Nu ska jag alldeles strax packa min lilla väska och åka iväg till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela