Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

You'll never forget your first...

Publicerad 2006-08-24 21:48:24 i Allmänt

Milda Matilda (underskattat uttryck) vilken underbar bekantskap jag gjorde mej ikväll. Det saknas ord. Vissa saker måste bara upplevas. Så upplev Marabou mjölkchoklad med Daim så fort ni bara kan!

Imorgon kväll kl 21.30 är det alltså dags för vår första spelning och det ska bli så roligt! Har inte riktigt fått den pirriga känslan i magen än, men den kommer snart. Se nu till att pallra er iväg till Britannia i Gislaved imorgon!

62179-32

Gudagåva.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2006-08-24 21:59:05

åååh... choklaaad

Postat av: Dan

Publicerad 2006-08-25 18:01:31

sponsrad av marabou?

lycka till med spelningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela