Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lyssna!

Publicerad 2006-08-31 00:14:42 i Allmänt

Bara musik i huvudet just nu. Förutom att obetalbara Idol är tillbaka på teve, vilket gör vardagkvällarna så mycket roligare, tänker jag väldigt mycket på spelningen i fredags och att jag vill göra om det! Och än värre blev det när Calle mailade och sa att låtarna finns upplagda på nätet.

Så nu kan alla som är nyfikna gå in här och lyssna på oss! :) Ni får ha överseende med att ljudkvalitén är av väntad sort, men ni får i alla fall ett litet hum om hur det lät. (Ljudkvalitén på själva spelningen var alltså finfin, men eftersom den inte ägde rum i Max Martins studio är det omöjligt att få det att låta likadant på ljudupptagningen. Absolut ingen diss av den duktiga ljudteknikern! ) Att vissa instrument ibland dränks totalt och att den obarmhärtiga bristen på effekter gör att man hör varenda liten skarv i min röst är sånt ni får leva med. Hehe. Om ni inte orkar lyssna på alla tycker jag att ni framför allt ska välja nr 11 och därefter 4 och 6.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2006-08-31 15:22:17

Va fint!

Postat av: Lotta

Publicerad 2006-08-31 19:17:55

Du är bäst!

Postat av: Mrs Solis

Publicerad 2006-09-03 11:24:30

Wow, vilken grym röst! Så trodde jag aldrig att du skulle låta. Tänkte mig mer en liten pipig röst, men du rockar ju ordentligt. Själv gillar jag nr 2 bäst, Nancy och du verkar leva i nån form av symbios. Ses den 19/9 (om nu Sid släpper iväg mig, verkar lite knepigt på den fronten)

Postat av: Sanna

Publicerad 2006-09-17 19:21:12

Hej Carro! Kul att höra hur ni låter. Missade er tyvärr på Brittania. Men nu vet jag att jag MÅSTE komma nästa gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela