Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hysteri!

Publicerad 2006-04-22 13:51:43 i Allmänt

Det var så packat med folk, så det där nervösa kunde omöjligt genomföras idag. Det finns en möjlighet att gå dit imorgon också, men jag vet faktiskt inte om jag har lust att gå upp lika tidigt och frysa lika mycket om fötterna. Tre timmar i onödan idag, vem vet hur många det blir imorgon? Nåja, jag får se hur jag gör.

Just nu känner jag bara för att äta tacos och gosa in mej i Daniels hals. Och det är precis vad jag ska göra om ett tag, också!

Kommentarer

Postat av: Refinnej

Publicerad 2006-04-23 18:15:59

Hihi, hoppas du gick dit idag med, du är grym. Åkte förbi igår på väg till jobbet och det var VÄLDIGT mycket folk. Är impad som bara den, hade jag aldrig vågat.

Postat av: Theodorr å Bölla

Publicerad 2006-04-23 19:08:01

Hehe! Jag har nog en aning om vad du menar... tycker du ska go for it! Varför inte.. =) Säg sen hur det gick.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela