Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kryssningsdags!

Publicerad 2013-04-16 10:27:24 i Allmänt

 
Sitter och eftersvettas, nöjd med mej själv. Det blev långrundan utomhus idag, och det var inte en enda isfläck i sikte. Alltså är det SLUT med löpband för en (förhoppningsvis) lång tid framöver. Hurra för frisk luft!
 
Ett hurra är även värt att utbringa med anledning av att vi köpte utemöbler igår, och att vi dessutom fick dom för ett väldigt bra pris. Det är inte jättekul att lägga 8-9000 på något som man bara använder någon månad om året, därför bestämde vi oss för att jaga lite på Blocket och kom därmed undan med 3500 kr. Visserligen har möblerna några år på nacken, men dom duger åt oss!
 
Köpa utemöbler, va? Vuxenpoängen bara haglar in...
 
Då är det väl tur att det är dags för lite fjanterier. Ikväll kl 19.30 är det dags för 112-kryssning. En båt med massa poliser, sjuksköterskor och brandmän, det kan ju gå ungefär hur som helst. Är egentigen inte jättesugen, särskilt inte eftersom jag är så trött på allt vad att bli alkoholpåverkad heter, men jag ser det som ett bra tillfälle att lära känna folk utanför jobbet. Dessutom får jag träffa Kim för första gången sen examen! Wooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela