Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Helgen!

Publicerad 2012-09-09 22:23:09 i Allmänt

 
Borde egentligen gått och lagt mej redan, men tänkte passa på att göra en liten uppdatering om helgen först, bara för att den har varit så bra! Så bra att det inte ens kändes en gnutta betungande att jobba idag.
 
 
 
I fredags begav vi oss passande nog till T.G.I Fridays och åt och drack gott. Förutom Emma och Jonna hängde Nils och Fredrik på! Mycket trevligt!
 
I lördags var det dags att masta av båten och jag lovade att vara behjälplig. Just här fick jag ingen instruktion att göra nåt och eftersom jag fattar noll och inte kan ta några egna initiativ passade jag på att smygta ett kort. Skönt att ha det gjort! Fredriks syster ska ta upp båten om några veckor, så nu har han klarat av sin del. Tack för i sommar båtelibåten, vi ses nästa!
 
Efter båtbestyren åkte vi iväg till IKEA där vi gjorde en hel del bra och vettiga inköp, bland annat den här spegeln till vår hall! En hall som för övrigt blivit väldigt mycket mysigare den senaste tiden. Tyvärr blev bilden suddig, men ljushållaren vi fick från Cilla och Tomo och vår snygga gästbok gör sitt till för trivseln!
 
När vi gick omkring i det stora varuhuset sa jag att jag ville kolla efter såna där frukost på sängen-brickor eftersom jag alltid velat ha det och eftersom det är så mysigt med frukost på sängen. Vi hittade inga såna braiga brickor, men gissa vem som väckte mej med just frukost på sängen i morse.
 
Jag är så himla, himla lyckligt lottad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela