Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Härlig höstdag!

Publicerad 2012-10-13 21:49:57 i Allmänt

 
 
 
Lotta och Tomas är i stan i helgen och idag följde jag med dom på en liten utflykt till Hagaparken. Här står vi utanför slottets grindar. Tyvärr var dom vi kom dit för att träffa inte hemma så vi får ta det en annan gång. Jobbigt  när kompisar dubbelbokar och glömmer bort, men man får ha lite förståelse för småbarnsföräldrar!
 
 
Hösten är, som jag redan konstaterat, min absoluta favoritårstid. Det finns inget vackrare. Bilden gör tyvärr inte färgerna rättvisa, så multiplicera den här vyn med hundra så förstår ni hur fint det var idag.  
 
 
Gustav III ville ha en utomhusmatsal när det begav sej och det kan man väl förstå. Det var han väl värd, stackarn. Inte kan man väl trängas allihopa inne i ett sånt där pluttigt litet slott.
 
 
Senare på dagen var jag och tittade på min fina och duktiga  Fredrik som uppträdde med sin kör i Stefanskyrkan. Väldigt stämningsfullt!
 
På kvällen mötte vi upp Lotta och Tomas igen innan det var dags för dom att gå och se världens bästa artist i världens bästa musikal. Vi avnjöt en fantastisk trerättersmiddag på Strykjärnet. SÅ värt!
 
Imorgon är det dags för Hässelbyloppet. Vi får väl se om vi springer eller rullar fram...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela