Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Midsommar i Skåne.

Publicerad 2012-06-24 10:24:44 i Allmänt

 
I fredags satte jag mej på tåget och tuffade iväg ner till Häljarp. Det blev en mysig midsommarafton med massa god mat. Vädret var visserligen uruselt, och är det fortfarande, men vi sysselsätter oss så gott det går ändå. Idag ska vi åka iväg till Höganäs och Lager 157 och igår var vi på tivoli och marknad. Mellan två skurar lyckades vi klämma in en åktur för Alde och det var det bästa på hela dagen.
 
 
Godisregn var det också! Här har världens bästa gudson lyckats fånga en klubba som han viftar med.
 
 
Att få se det här leendet är värt alla pengar i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela