Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Titta ut, titta ut en minut!"

Publicerad 2012-07-09 12:19:54 i Allmänt

 
Att det är sommar någon dag då och då är åtminstone bättre än att det inte blir någon sommar alls. Man får tänka så!
 
Min avundsjuka gentemot dom som får vara ute på dagarna just nu växer sej starkare och starkare. Att sommarjobba på Polismuseet är ett riktigt bra extraknäck, men den stora nackdelen är att man vistas inomhus i en väldigt dålig luft.
 
Dock så är det bara tio dagar kvar tills jag också är ledig! Hoppas att det går fort, fort, fort.
 
Igår var Uffe och Sara och deras lilla Svante på middag, Riktigt trevligt, även om det bara var en kortis. Väldans bra människor, det där!
 
I övrigt har det varit mycket fix i helgen. Inköp, utrensningar, sorterande och uppackande. Och igår satte Fredrik upp mina tavlor och tavellister, vad mycket det gör för hemkänslan!
 
Är så himla glad att det är du och jag, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela