Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bara sådär!

Publicerad 2012-08-30 22:18:02 i Allmänt

 
 

Fredrik sa att det skulle finnas ett paket att hämta ut idag, och att något som fanns i det var till mej.
Eftersom dom två övriga böckerna var av hans favorit Fredrik Backman var det inte så svårt att gissa att det var den här boken som var till mej. Blev så glad! Har en känsla av att den kommer vara utläst innan helgen är slut.
 
Imorgon har vi inga lektioner, vilket betyder att jag inte behöver åka in till skolan. Känns ganska skönt att slippa restiden, för den har ju blivit betydligt längre nu sen jag flyttade. Jobb hemifrån står alltså på agendan, jag hoppas att jag kommer få en hel del gjort på examensarbetet.
 
Nu ska det läsas. Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela