Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Samma gamla visa.

Publicerad 2011-10-03 21:44:06 i Allmänt

Så var det ju det här med den kassa uppdateringen. Igen.

Den här bloggens framtid är mycket oviss för tillfället. Som ni märker har jag ju faktiskt ingenting att säga.

Nåväl. Helgen spenderades i vilket fall som helst i Göteborg vilket naturligtvis var hur bra som helst. Kändes faktiskt lite tungt att åka tillbaka hit i morse.

Skolan är min fasta punkt här, och när den inte känns lika hundraprocentigt sprudlande som den oftast gör, då fallerar allting ganska snabbt. Vet att det bara är en tillfällig svacka, men just nu känner jag mej bara irriterad och osugen på det mesta.

Och så möjligen lite uttråkad. Nåt kul och oväntat får gärna hända snart

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-10-04 09:53:59

Att jag kommer kanske inte är så himla oväntat eller ovisst men förhoppningsvis blir din tillvaro lite mer sprudlande de dagarna i alla fall ;)



Love you baby!!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-10-04 15:33:13

Vad sägs om att kika på weekednresor i vår?!? :-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-04 21:48:09

Mycket bra kommentarer av båda damerna, måste jag säga! :)

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-10-06 11:28:07

Ja o weekendresa började vi ju planera redan förra helgen lite smått baby, men den va ju isf i Sverige så vi får boka en barcelonaresa till våren tycker jag :D SES imorgon. Woho, älskar att säga det "Seees imorgon" haha! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela