Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lista snodd av Vicki!

Publicerad 2011-11-27 12:39:19 i Allmänt

Hur gammal är du om fem år?
31. Det tänker jag förtränga illa kvickt. 

Hur lång är du?
Enåsjuttifyra.

Vilken var den senaste filmen du såg?
The next three days. SÅ jävla bra!

Vem ringde du senast?
Taxi.

Vem ringde dej senast?
Jonathan.

Vem fick du ditt senaste sms av?
Isabelle. (Hon skickade från sitt sovrum. Haha.)

Vem skickade du ditt senaste sms till?
Isabelle. (Svarade från soffan.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Gissa. :)

När såg du senast din mamma?
För två veckor sen.

Vilken ögonfärg har du?
Blå.
När vaknade du idag?
Vid 10 ungefär. Men då ska vi lägga till att jag kom i säng klockan 05.

Vad skrämde dej om natten som barn?
Känslan man fick av att tänka för mycket och för länge på att man fanns så att allt till slut kändes overkligt. USCH.
Vad fick dej verkligen att skratta senast?
En jättepinsam kändis-wannabee på ett program på femman. Tricia nånting.

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!

Hur många kuddar har du i sängen?
Två.

Är du social?
När och om jag vill. Men innerst inne tycker jag bäst om att vara ifred.

Vilken är din favoritglass?
Cookie dough. Fortfarande och för alltid!

Vad dricker du till frukost?
Ingenting. Om man inte räknar mjölken jag häller på min gröt.

Tycker du om att mysa?
Jaaa. Det är klart!

Vill du ha barn?
Jag har ingen aning, faktiskt.

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Och lite danska. ;)

Vad spenderar du helst pengar på?
Nöjen. Och god maaaat.
Vad har du för ringsignal?
Ambitions med Donkeyboy. Fortfarande. Haha.

Vad har du närmast dej just nu som är rött?
Jag ser faktiskt ingenting som är rött i Isabelles vardagsrum.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Nån anteckning från lunchmötet på skolan i torsdags.

När var du i kyrkan senast?
I oktober förra året, på Junies dop.

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka, nästan. ALDRIG mer.

Har du varit med i tidningen?
Ja, några gånger. Skrivit rätt många gånger också.

Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa.

Ångrar du någonting du gjort?
Nej, det kan jag inte påstå.
Har du något drömjobb?
Ja, yrket jag håller på att utbilda mej till just nu. Fast allra coolast hade det varit att bli rockstjärna.

Svär du ofta?
Ja. Och det lär jag nog inte sluta med. För HELVETE!

Kan du åka slalom?
Haha, nej. Verkligen inte. Aldrig ens försökt!

Vad har du ätit idag?
En supergod toast och en jättemumsig smoothie!

Är du kär i någon?
Nej, men jag längtar efter att bli.
Saknar du någon/något?
Ja, jag saknar alltid dom som inte finns i närheten. Och så saknar jag att ha en riktig hemkänsla.

Är det viktigt att fira födelsedagar?
Klart det är!

Vad gör dej glad?
Mina nära och kära, känslan jag får av att sjunga och att träna. Och choklad.

Vad ska du göra i helgen?
Helgen är snart slut men idag ska vi luncha innan jag åker tillbaka till Stockholm. Och ikväll när jag kommit hem ska jag tända det första ljuset. <3

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela