Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fest, fest!

Publicerad 2011-11-26 22:00:29 i Allmänt


Det är så fint att ha en hel helg med Isabelle. Det är sådär fint att man nästan inte kan beskriva det i ord. Att ha henne i bakgrunden när man fixar håret, att sitta och prata i bilen, att bläddra i en tidning och kommentera något man ser i en artikel. Såna där vardagsgrejer som vi hade förut men som nu är omöjliga att ha med ett så långt avstånd. Men vi sköter faktiskt den här distansen väldigt bra, måste jag säga.

Nu, efter kvällens avsnitt av Så mycket bättre, drar förfesten igång på riktigt, sen ska vi ut och dansa asset av oss, som på den gamla goda tiden.


Detta vin har vi inmundigat ikväll. Min spontana kommentar när Isabelle visade flaskan var "Jackie Collins!"

Erkänn, det är bara axelvaddarna och permanentsvallet som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela