Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Var kom DET ifrån?

Publicerad 2011-05-22 10:53:41 i Allmänt


Ibland får livet för sej att ge svar på tal. Bara sådär. Vid dom tillfällena ska man inte klaga eller ens analysera, det är bara att se glad ut och hoppas att det kommer fortsätta så ett tag till. Eller länge till, för den delen.

Igår var jag och såg Insidious och det var den läskigaste filmen NÅNSIN. Känslan kan iofs ha förstärkts av att hälften av biopubliken satt och skrek rakt ut i var och varannan scen, men det var längesen jag var tvungen att sitta med handen framför ansiktet en så stor del av tiden. Se den!

Idag ska det städas, tränas och pluggas. Skriftligt vapenprov imorgon -  jag hoppas att jag har koll på rekylfjäderstyrningar, mantelspärrar och säkerhetsregler. Men det har jag nog!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-05-22 20:33:51

säger som triss; plötsligt händer det! haha!



jag har en trisslott i plånboken förresten... blev PLÖTSLIGT påmind om det. Jag återkommer om jag vinner baby ;)



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela