Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Upploppet.

Publicerad 2011-05-25 07:07:50 i Allmänt

Nu är det mindre än två veckor kvar av den här terminen och det känns sorgligt.
Men det finns inte så mycket tid till att deppa över det nu när allt ska knytas ihop. Det här är provveckan; vapen i måndags, självskydd idag, slutövning imorgon och bastaktiksprov på fredag.

Men allt är faktiskt väldans kul och det finns som tur är tid att hitta på lite saker mellan varven också (skolrelaterade då, naturligtvis, haha). Igår var det avtackningsfest av den gamla styrelsen som därmed lämnade över stafettpinnen till det nya gänget (dvs oss). Kvällen inleddes med Laserdome (galet roligt!) och avslutades med trerätters middag och 20 polisstudenter i paltkoma. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela