Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I trappen, i taxin, i hissen, i hallen...

Publicerad 2011-03-18 17:16:35 i Allmänt

Lämnar i skrivande stund Linköping och får flashbacks från flyttdagen när Lotta, Tomas och jag stannade till här och åt. Tääänk vad spänd och förväntansfull jag var då.

Det är ganska fantastiskt att tänka på hur mycket jag varit med om sen dess. Allt jag lärt mej, alla nya insikter, alla nya relationer som skapats. Idag åkte jag tidigare till skolan för att hinna träna innan första lektionen. Och när jag kom ut från duschen låg det en lapp vid mina kläder:


"Hej! 1 v till våfflor!!!
Ha det bra hos mammsen om vi inte ses! :)
kram"

Jag fnissade högt när jag såg den, dels för att Jonna visste att det var just mina kläder, dels för att såna oväntade grejer är det bästa jag vet (finns det nåt mer smickrande än vetskapen om att nån tänkt på dej och faktiskt tagit sej tiden att låta dej veta det?). OCH för att hon är sjukt söt och peppar lika mycket inför vår våffel- och partykväll som jag. :D

Men det är nästa helg det. Nu är jag som sagt på väg till familjen och trots att det är två och en halv timme kvar tills jag är framme så är humöret på topp. Ikväll ska jag krama min fina mamma och viska hemlisar till världens bästa hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela