Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sommarlunk.

Publicerad 2011-07-18 08:50:50 i Allmänt


Vet inte varför, men av någon anledning är det som att energin bara försvunnit. Den senaste tiden har jag inte orkat nånting när jag kommit hem från jobbet; kvällsmat, några avsnitt Sex and the city och sen sängen. That's it. Därför har det inte heller blivit något bloggande. Jobbet är verkligen inte slitigt och jag går aldrig några åttatimmarsdagar så jag vet faktiskt inte alls vad det beror på. Men så är det väl ibland.

Kanske känner jag mej trött och glåmig för att jag inte får träffa mina loved ones särskilt mycket i sommar. Det betyder å andra sidan att jag borde bli ganska pigg snart för den här veckan kommer både Skåne-gänget och Isabelle till stan. Längtar! :)

Energin har förresten inte försvunnit helt. Gick upp klockan sex och sprang innan det var dags för min tvättid som började vid sju. Ibland är jag så himla grym.

Ledig dag imorgon och ikväll efter jobbet ska jag träffa Stockholms snyggaste. Tillvaron är rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela