Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dags för en lista!

Publicerad 2011-07-20 19:43:37 i Allmänt

Namn: Caroline.
Tatueringar: Två, än så länge.
Längd: 173,5 cm.
Skostorlek: 41.
Hårfärg: Brunfärgat. Vad den riktiga färgen är vet jag inte ens själv längre.
Motto: Låt bara det som spelar roll spela någon roll. (Det formulerade jag precis nu, erkänn bra.)
Tycker du att du är attraktiv? Ja, ibland.
Vilket schampo använder du? Det varierar, just no VO5.
Vad är du rädd för? Har ingenting som jag går omkring och är rädd för och som påverkar min vardag. Men tanken på att det skulle hända min familj något är, som för dom flesta, det värsta som finns. Att bli lämnad kvar och inte ha någon att tillhöra.

Favorit…

Låt: Omöjligt att välja. Dom flesta med The Ark. Under pressure med Queen och David Bowie är ett annat exempel.
Sak att göra: Sjunga. Svettas.
Sport: Handboll och friidrott.
Kläder: Klänningar. Och mjukisbrallor!
Film: Timmarna (The Hours) hamnar högt upp på listan. Och Kill Bill-filmerna.
Bil: Polisbilar. ;)
Serie: DEXTER!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja. (Pojke? Går vi i högstadiet?)
Ljugit för någon? Ja.
Träffat någon från internet IRL? Fråga Lotta. Haha...

Antal…
Gånger du varit kär?
Hmm. Med facit i hand... Två.
Gånger ditt hjärta brustit? En. Big time.
Hjärtan brustet på grund av dig: Inga, tror jag. Ledsen har nog någon blivit, men inte heartbroken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ganska många, faktiskt. Eftersom jag både var lokal wannabee-rockstjärna och ungdomsreporter back in the days. ;) (Ni blir inte trötta på min svengelska, eller hur?)

Senaste…
Personen du fick e-mail av? Lars Värnamo Nyheter.
Personen du fick brev av? Herregud, brev får man ju aldrig! Men Anna-Lena skickar alltid dom bästa gratulationskorten eftersom hon tar sej tid att skriva mer än "kram" och "grattis", man blir alltid lika glad. :)
Personen du fick sms av? Isabelle.
Saken du köpte? En försenad födelsedagspresent till världens bästa elvaåring Nooi Balooi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela