Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Who are you?

Publicerad 2011-01-13 00:20:31 i Allmänt

Har varit igång som ett jehu (bästa ordet) hela dagen, men nu ikväll gick luften ur. Kvällens kickboxningspass var superroligt och tog musten ur mej på bästa tänkbara sätt.

Och när det inte finns så mycket must kvar är det lätt att hamna i soffan som vanligt. Men för ovanlighetens skull slog jag faktiskt på teven. Precis lagom till del tre av en serie som heter The Pacific skulle börja. Verkar mycket bra! Som så ofta, när HBO står bakom.

Dessutom var en sjukt charmig kille med. Som tydligen heter James Badge Dale.





Ett nytt frikort, kanske?
Iofs behöver jag inga frikort eftersom det inte finns nån som kan syna.
Kan ha en hel kortlek om jag vill!

(Herregud vad fyndiga vi var idag då...)

Kommentarer

Postat av: Brndr

Publicerad 2011-01-24 17:31:13

Om den killen faller dig i smaken så får du kolla upp TV-serien från AMC: Rubicon, där han spelar huvudrollen. Spionage-grej.

Postat av: Brndr

Publicerad 2011-01-24 17:31:13

Om den killen faller dig i smaken så får du kolla upp TV-serien från AMC: Rubicon, där han spelar huvudrollen. Spionage-grej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela