Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Timo säger det så bra, i precis rätt tid.

Publicerad 2011-01-14 23:49:37 i Allmänt


Hon vaknar och ger mig ett livsandetag, precis innan jag ger mig av
Jag dröjer mig inte kvar
Hon vet om att jag kommer igen
Så som vi dansat och rumlat ihop, för evigt förblir hon min vän
Även om jag lämnar dig nu för andra gator och torg
Är jag aldrig långt bort ifrån dig, Göteborg


Hon lockar mig med sin stillsamma puls men hon håller mig aldrig för hårt
Hon gör sig alls inte till
Saltande dräkt i sin lättsamma ton
Till döden min sista station
Även om jag lämnar dig nu för andra gator och torg
Är jag aldrig långt bort ifrån dig, Göteborg


Jag vänder mig om och ser Hisingen
Det blir en lång resa igen
För även om jag lämnar dig nu för andra gator och torg
Är du aldrig långt bort ifrån mig, mitt Göteborg


Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-01-15 15:13:22

Så fint! ja götet har något magiskt över sig.. all tonårslängtan inklämd på en ort. Alla kärlekar och berusade kvällar Saknar dig maax.. och tack för det fina julkortet! Jag kommer hemskt gärna och hälsar på dig i estocolmo! bara säg när det passar dig så tar vi en riktig myshelg! Min fina fina cajjo, jag längtar efter oss. Din Sara

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-16 00:55:59

Åhh, saknar dej med, min älskade Sara. Jag kommer ju vara ledig varje helg nu (äntligen!) så jag kan i stort sett när som helst. :) Ge mej några förslag på helger så bokar vi in nåt. :D Love yooou.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela