Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

The final countdown.

Publicerad 2011-12-18 09:11:43 i Allmänt


Mentalt har jag redan befunnit mej på jullov i ett par veckor. Fast samtidigt inte, för det är inte så att jag har börjat strunta i skolan och det är inte så att jag inte gör det jag ska.

Men nu börjar den faktiska tiden komma ikapp. Och nu är det bara tre och en halv skoldagar kvar innan det är dags. Torsdag räknas nästan inte, för det är bara en förmiddagslektion och då kommer det redan kännas som att man fått ledigt. Och imorgon har vi bara en eftermiddagsföreläsning. Så egentligen kan man säga att det bara är två dagar kvar. ;)

Idag gör jag dessutom årets sista dag på muséet. Den kommer förmodligen bli lika lugn som igår. Antar att folk har annat för sej just nu?

Hur ska ni fira fjärde advent? Jag ska dricka glögg och tänka på alla jag längtar efter och saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela