Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Den där känslan.

Publicerad 2011-12-15 20:47:57 i Allmänt


Vet ni, tröttheten till trots så är jag på ett så himla harmoniskt och bra humör.

Jag har en sån positiv övertygelse gällande 2012 att jag nästan ser det som en sanning:

Det kommer att bli ett mycket, mycket bra år. 

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända, jag vet bara att det är något bra.

Och idag är det bara en vecka kvar tills jag susar iväg till familjen och firar jul!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-12-15 20:56:29

Kommer hålla tummarna för dig hela året!

Du kommer klara 2012 galant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela