Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tillbaka.

Publicerad 2011-08-26 08:57:37 i Allmänt

I onsdags morse kom jag tillbaka till Sverige efter en fantastiskt skön vecka i Grekland. Vi har i princip bara solat, badat, ätit och sovit. Nej, förresten, ta bort "i princip", det ÄR det enda vi har gjort. Förutom en liten morgonutflykt till grannbyn där vi gick uppför Akropolis, ett berg från medeltiden. Typ.



Vårt hem! Havet var fantastiskt fint men här slapp vi dom hala stenarna.



Jonna på vår balkong, after beach!



Ketchupchips - världshistoriens godaste!! Borde importeras hit pronto!



Här hade jag inte särskilt mycket att klaga på.



Inte här heller. Milkshakes is the shit!



Vår favoritrestaurang med menyn á lá Flintstones. :)



Vår kära servitör vid poolrestaurangen var det enda vi orkade med i semesterflirt-väg. (Vet inte om det är glädje eller fasa man kan skönja i min blick.)



Såna här grabbar finns inte i Sverige!



Lindos var enligt en taxichaufför den vackraste delen av Rhodos. Kan nog köpa det.



Fiiint.



Vi lyckades hitta en nattklubb en av kvällarna!
Och lite fulla blev vi på köpet.



Men som sagt så var det främst såhär veckan tillbringades.



Tack för en grym semester, fina!


Från Rhodos  till Sollentuna till Gislaved...
I går förmiddag kom jag hit för kvalitetstid med familjen innan skolan börjar på måndag.
Skönt att ladda batterierna lite till. Hjärtat är fortfarande inte helt men förhoppningsvis börjar det arga ta över det ledsna allt mer. Jag är värd så in i helvete mycket bättre.

Och om en timme ska jag bli sjukt snygg i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela