Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Frisk igen!

Publicerad 2011-04-17 11:37:46 i Allmänt

Alvedon och Panodil kan slänga sej i väggen, jag tar aldrig nåt sånt skit. Den absolut bästa medicinen mot feber är att sova. Och sen sova lite till.

Jag gör alltid så, sover skiten ur hela systemet och så bryter det inte ut på allvar. Mycket bra!

Idag känner jag mej pigg som en lärka och därför blir det en heldag med Jonna! Vi ska ta oss runt skolans milspår, käka medhavd lunchlåda och sen åka in till stan och fika, sola oss och se coola ut.

Och ikväll Sex and the city-race igen. Kan bli en söndagstradition, det där. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela