Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Febrig.

Publicerad 2011-04-16 16:50:51 i Allmänt

Hade tänkt göra en herrans massa saker idag. Men så kom det lite feber och halsont på besök igår och det har inte riktigt gett sej av än, trots att jag sovit och sovit och sovit.

Det är världens finaste och vårigaste lördag och jag har inte ens varit utanför dörren. Känns ju...sådär. Men försöker att se det positiva i alltihop; bättre att vara krasslig nu istället för att missa en massa i skolan. Eller påsken!

Dessutom känner jag mej bra mycket bättre nu än i morse så kvällen kanske inte är helt förlorad.

Bästa textraden just nu har Daniel Adams-Ray:


"Jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela