Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hur gick det?

Publicerad 2010-10-18 23:20:13 i Allmänt



Jaa...jag vill nog ändå säga att det faktiskt blev succé.
Alde var glad när föräldrarna gick, men kom på efter en liten stund att dom faktiskt var borta på riktigt. Då var han ledsen i ungefär fem minuter innan han somnade i min famn. Är faktiskt lite stolt.

Att det förmodligen var han som smittade mej med den förkylning jag nu åkt på gör faktiskt ingenting. Det är inte direkt kul med ett tungt och febrigt huvud och en rinnande näsa och jag blir otroligt rastlös av att inte kunna springa, men det känns rätt okej att ligga i soffan och kolla på Dexter ingosad i världens skönaste täcke. Och jag har en hel del sömn och vila att ta igen.

Hoppas att jag känner mej tillräckligt pigg för en promenad imorgon i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-10-19 09:15:39

Å vad kul att du börjat kolla på Dexter! Vad tycker du? Stor krya-på-dig-kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-19 09:56:33

Jag vet, det är inte klokt att jag inte börjat kolla förrän nu. Det är skitbra, finns verkligen inget dåligt! Och Michael C. Hall är eventuellt världens snyggaste människa. :) Kram tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela