Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hjärnan vilar aldrig.

Publicerad 2010-11-23 16:32:21 i Allmänt


Det är många bra saker i görningen nu. Eller rättare sagt; kan vara bra saker.

Mycket "kanske" nu. Mycket "om". Men jag är rätt bra på att ta sånt. En sak jag förlitar mej på mer och mer ju äldre jag blir, det är att saker och ting löser sej.

Har haft en ledig dag, men jobbat hemma. Känner mej väldigt duktig! Det började i arla morgon med tvätt, sen satte jag igång med att rensa. Och slänga. Och rensa. Och slänga. Visserligen är det ett tag tills jag flyttar men det gäller att grabba tag i lusten när den kommer, för det gör den inte så särdeles ofta.

Och så har jag börjat packa ner saker som jag vill ha kvar men som jag nödvändigtvis inte måste ha med mej till Stockholm. Kommer bli mycket spring till förrådet framöver. Vilket det redan har blivit;  har hämtat upp julsakerna idag! Men än så länge ligger dom bara och lurpassar i lådan. Snart så... snaaart...

Ikväll: zumbaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela