Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kolmården!

Publicerad 2010-05-27 22:44:40 i Allmänt



Dagen kunde ju ha börjat sämre, om man säger så.



Världens bästa Andreas var nog lika glad som jag över våra jobbförmåner. :)



Pappa björn tog sej ett morgondopp...



...medan mamma fick ta hand om ungarna. Schysst.



Jag armbågade mej fram bland barnen. 25, vad menar du?



Hungrig tiger. Oklart dock vad den åt på, vi kom fram till att det mest liknade en peruk.



Vissa visade sej verkligen från sin bästa sida.



Och vissa var sponsrade av Colgate.



Är nöjd att jag lyckades fånga en varg på bild, mindre nöjd att jag inte kunde gå in till dom.



Den här krabaten gillade oss och blev vår personliga guide under en del av bilfärden. Sjukt söta djur!



Även det här var en ganska häftig känsla.


Är så glad att jag kunde vara med och genomföra den här utflykten! Att se dom vi jobbar med så glada är oslagbart. Nästa gång det känns tungt på jobbet ska jag tänka på alla skratt vi haft tillsammans dom här dagarna.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-05-30 14:41:28

Åh vilka fina bilder, speciellt zebrabilden haha =) Vill också åka till kolmården nu ju..Men men ska inte deppa vi ska åka till vimmerby - Astrid Lindgrens värld med våra boende. Så kul att komma ut lite med jobbet ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela