Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nu är han här!

Publicerad 2010-03-01 09:17:15 i Allmänt


Klockan halv fem i morse tittade han ut, Carinas och Jonas son. Fick reda på det strax efter klockan sex när mamma ringde och sa "grattis, moster!" Kan inte finnas så många bättre sätt att vakna på.

Och nyss fick jag ett mms. Han är, naturligtvis, så fin att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han mår bra, och min duktiga storasyster mår bra.

Och bloggmostern är så lycklig att hon stod och grät när hon kokade havregrynsgröt.

Känslan att längta efter någon man aldrig träffat är väldigt märklig, men gud vad jag gör det nu. Hoppas kunna åka till dom i veckan, orkar dom det så sticker jag direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela