Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jeg glæder mig til at se min nevø i overmorgen.

Publicerad 2010-03-02 22:28:04 i Allmänt


Produktiv dag, minst sagt.

Den startade med ett tvättpass och följdes av lite träning (börjar lugnt efter förkylningen), lunch med Isabelle, lite shopping till lillen och en sväng hem till Jonathan för danskaplugg innan det var dags för del två av själva kursen.
Det är så roligt, det här!

Och nu sitter jag på jobbet. Det är, hence the blogginlägg, vääääldigt lugnt här. Även imorgon ska jag hinna med en hel del, men roliga saker så det blir inte särskilt betungande.

Bokade biljetter till Häljarp, så på torsdag får jag träffa mini. :) Operation namngivning ska påbörjas också - jag har lovat att göra mitt bästa och gnugga geniknölarna på vägen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela