Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kul att det går bra för vissa...

Publicerad 2010-06-19 18:12:10 i Allmänt

Okej, först av allt: HERREGUD vad vacker Victoria är. Och jösses vad hon ser kär ut. Och helvete vad avundsjuk jag blir.

Jag vill också vara jättejättekär, vara gladast i hela världen och gifta mej i en fin klänning.

Eftersom ovanstående lär dröja ett ganska bra tag är jag under tiden väldigt nöjd med att ha sjukt långt hår igen. När jag anlände till huvudstaden i onsdags drog Vicki och jag på extensions-jakt och eftersom hon är expert i ämnet fixade vi det på två röda och vips vips så höjdes mitt självförtroende med ungefär tvåhundra procent.

Det finns mycket Vicki är expert på, för övrigt. Att få mej att skratta och glömma ångestklumpar i magen till exempel. Tack, vännsapännsa. För att du finns och för att du hela tiden påminner mej om viktiga saker.

Som jag av nån anledning tycks glömma bort ibland. Jag måste sluta med det.

Vet ni vad jag mer måste göra? Tatuera mej. Det är dags. Och jag är pepp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela