Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kärt återseende.

Publicerad 2010-06-09 13:24:22 i Allmänt

Det finns onekligen rätt många fördelar med att inte ha långa naglar längre. En av dom kom jag på igår; nu kan jag testa boxpasset på gymmet!

Och det ska jag göra ikväll. Riktigt kul ska det bli, har inte boxats sen i augusti förra året och det är ju pinsamt längesen. Helst hade jag såklart börjat på riktig boxning igen, men nu är det för många andra saker som tar upp min tid så jag skulle ändå inte hinna engagera mej så mycket som jag skulle vilja.

Men om några timmar ska jag slåss för fulla muggar!

Annars är det här den lataste dagen på länge. Sen promenaden i morse har jag inte lyft ett finger, men visserligen är det ju tillåtet när jag är ledig. Förresten finns det inte så mycket att uträtta här för igår städade jag hela lägenheten och rensade ur garderoberna.

Jag säger som Lotta på Bråkmargatan:

"Det är konstigt med mej. Jag kan så mycket! Jag kan nästan allting när jag tänker efter."

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-06-09 15:45:16

Haha, annars tycker jag att det citatet passade rätt bra på mig... ;-)

Postat av: Carina

Publicerad 2010-06-09 19:17:28

Jag är faktiskt benägen att hålla med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela